Idag så skulle jag egentligen varit med Irma saknat henne så....

Idag så skulle jag egentligen varit med Irma saknat henne så hon har varit i Thailand. Men hon skulle på en inflytningsfest typ:/ Så jag tänkte ringa Aline men jag har antagligen råkat radera henne från min kontaktlista...oppsssiii! JAG DAMPAR SNART MÅSTE TRÄFFA HENNE!! Jag åkte till min simträning men när jag kom dit så var det inte träning och jag hade inga pengar på min mobil. Jag gick losst på ett simhus och visste inte vad jag skulle göra tänkte först gå hem men sen fick jag tag i en telefon och ringde pappa och han hämtade mig ..puuuhhh :D När jag kom hem fick jag ÄNTLIGEN tag i Alines nummer och ringde henne såå skönt att höra hennes röst! Pratade med henne i typ 15 minuter vi bestämde oss för vad vi skulle hitta på. Vi ska på ett cafe på lördag och ha myyysss ! :D Nu ska jag pluggaaa..... Saknar alla kompisar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0