SVAR PÅ FRÅGESTUDEN!!



irmA<3om FRÅGESTUND!!:
hur ska vi käna ihop pengar till Thailand?
Hur mycket älskar du mig från 0 till 10??
Bästa dagen med mig? (tror du vet vilken)
Bästa filmen någonsin?!
Snyggaste i sammis? hihi

Puss<3 älskar dig över allt annat

Ingen aning!
10 :) <3
Haft många med dig! :)
Remember Me!
Öhhhh....kan inte sluta tänka på en annan person som inte går i sammis! ;)



MONRAD ! :DD om FRÅGESTUND!!:
Bästa tre kompisar?
F-godiiss?
Vad är det minsta och mesta unika besökare du fått denna vecka ?

Hejjdååå !! :))<3
Just nu är det Aline, Hanna och Moa.
Plock Godis!
Det mesta är 35 unika läsare och det minsta 10!
I

Anonym om FRÅGESTUND!!:
Vilken är din allra allra bästa kompis?

Oh gud va svår fråga....jag har flera!
IP: 78.69.95.16

Hedda om FRÅGESTUND!!:
Kan du berätta hur man gör en header:)<3

Jag vet faktiskt inte hur man gör en! :/ Det var Ebba som hjälpte mig med min och jag tror man gör någonting med picknik och picasa!
IP: 213.112.197.233


Aline! <3 om FRÅGESTUND!!:
vilka är dina bästa vänner?
har du rökt/druckit?
när tror du att du kommer göra det om du inte gjort det?
favorit mat?
favvo färg?
favvo program?
favvo godis?
favvo kakor?

1. Mina Bästa vänner är Dig, Hanna, Irma, Moa, Linnea
2. Jag har inte gjort det!!
3. Jag vet faktiskt inte. Jag vill inte göra det och jag hoppas verkligen att jag inte kommer göra det snart.
4. Favvo mat PANNKAKOR! :D
5. Blå!
6. Hmm typ....Top modell, Friends som inte går längre, Greys Anthomy
7. Godis är det nog plock godis..haha
8. Kladdkaka!

Hoppas ni fick svar på allt! ♥
/ Fridiis

Kommentarer
Postat av: Irma<3

Freinds gick idag ;)<3

2011-09-28 @ 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0