Svar på tal!

Home från the swim!
Älskar verkligen att simma! haha
En Tumme upp för Ghatan som kommenterar
och den andra personen som är anonym...:/ skriv gärna era namn! :D♥
Svar på tal:
Aline angående JB Skiva!

Självklart ska du få låna den! :D

Anonym om top 4 bästavänner:
De personer som jag är mest med och jag alltid vet kommer vara vid min sida är:

Moa , en bästa kompis som jag bara träffar på somrarna men älskar henne sjukt mycket!

Aline finns inga ord hur mycket hon betyder för mig!

Hanna besstiie sedan förskolan....minnen hahah!!

Irma 24/7 med denna tjej haha

Jag har så många mer men du sa att jag bara fick ta 4 så ja! ;) Det är ingen ''rang'' ordning eller vad man nu säger!
Hoppas ni fick svar!
- Frizo♥


Kommentarer
Postat av: Aline! <3

tack! super snällt



hihi älskar dig frida!

2011-09-13 @ 21:34:15
URL: http://pussgatan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men säg alla dina bästisar :D <3

2011-09-13 @ 22:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0