Aline in the house

tjeenare hörni!!!
jag ska gästblogga lite här hos Frizo...
hur har ni firat påsken?
själv  så var jag hemma med heela min familj :) först på dagen så jobbade vi i trädgården sen så bastade vi och på kvällen så ät vi påskmiddag och sen had ejga bakat Macarons och Dammsugare så det blev efterrätten och såklart goooodiiiis ♥



nu så sitter jag och chillar framför datorn ska snart dra till Nicolina och träffa ebba och maria och såklart Nicolina ♥
det ska bli kul!
imorgon så ska jag vara med några från mitt gääng i ekeeeeeby, eller några av dme jag hängde mest med <3 ska  bli så jääävla roligt! det kommer att vara Frida, jag, Hanna, Lollo och Irma tror jag! :D vi ska vara hos lollo och så despa marathon men ingen kommer att kolla utan den kommer bara att vara på och så kommer vi sitta skit skraja och gömma oss under filtar hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0