Helgen

Var en skön skoldag idag, hade två svenska test som gick bra och vi slutade vid 11.15. 
Hade mitt utvecklingsamtal och det gick ¡muy bien!, efter det åkte jag 
och hälsade på farfar på sjukhuset. 
Och efter att stannat där ett bra tag åkte jag hem och packade grejerna och stack till 
simningen, vi sprang dock inte idag för att det regnade brutalt mycket! 
Efter simningen stannade jag ganska länge och snackade med Ida och Jenzzzaa :)
Och nu sitter jag här och planerar helgen, jag och Ida har planerat in några saker och 
jag ska köpa min älskade sytemis (systemkamera) (!!!)
Håller på att importera 936 bilder från sommaren och en del ska komma upp hähaha!
↓En bild på mig och Alice från träningslägret i Danmark ↓
 

Kommentarer
Postat av: irma<3

Gör en bild bomb! <3

2012-08-23 @ 20:26:59
URL: http://chachablogggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0