The day

Först och främst vill jag be om ursäkt för att jag bara mobilbloggare hela tiden men det är bara för att jag hittar inte laddaren till min dator och våra andra är så galet sega!
Först idag åkte jag till banken och fick min internetbank/kort. Sen mötte jag upp Aline som hade gjort maacarons till mig sååå goda. Vi gjorde om mitt rum lite fick bort alla bebisaker :D Gick på promenad och bla! Sen åkte jag till träningen och vi sprang runt Ösby och sen simmade (riktigt jobbigt om jag får säga säga det själv). Nu har jag målat naglarna och "pimpat" upp mina anteckningsböcker som jag ska ha i skolan! Nu ska jag sätta mig och kolla på någon serie, see u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0