om allt

Heej!
Förlåt för att allt blev så knas. Anledningen till att jag lösenordskyddade bloggen var för att jag hade lack på min syster för en sak och då lösenskydde jag bloggen i 2 min sen ändrade jag det men glöde klika på spara.Sory about that!
Anyways har varit på sum-sim i helgen, var verkligen super kul att träffa och lära känna nya människor :)
Det gick väl sådär för mig, simmade på mitt pers. Men laget tog brons på 4x100 frisim lagkappen!! 
Kom hem 01.00 igår och var helt slut i skolan idag, eftersom vi inte hade någon träning så tog jag en lång promnad hem efter skolan med mina underbara kompisar och chillade 
hemma och nu ska jag sticka till vårdcebtralen för att ta ett blodprov..usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0