Systemkamera (<33333)

Go kväll kära vänner, hahahhhhhh va fuuuuult!
Nej men för sitter för tillfället framför brasan och kollar på när mamma och pappa kaosar loss och dansar till 70-
tals musik. Funfun, vad gör ni då haha? 
Idag har jag åkt och egentligen för att ''kolla'' på en systemkamera men jag hittade en sådan bra en så jag köpte en!
Åhh bev så glad för jag har sparat till en jätte länge och den är verkligen jätte bra, men det visade sig att jag fått fel typ av kit med mig hem. Man skulle fått med sig en kameraväsa med mera och jag fick ett stativ och blabla. Så jag måste åka igen dit imorgon, innan eller efter seriesimmet som går i Eriksdalsbadet. Det var KM idag och det gick väl inte så bra med tanke på att jag varit sjuk och så. Fick typ inge grepp om vattnet :/
Bild från sum-sim förra helgen efter att vi tagit brons på 4x100 frisim lagkapp <3
Jag satte min tröja så för att min baddräkt satt så tajt och jag tog av ärmarna och jag vill inte choa allt..så nu vet ni det 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0