It's over :'(

Sum-sim 2012 är över..känns så hemskt. Efter att ha simmat i 6 veckor varje dag känns allt så tomt. Jag kom ihåg hur jag gjorde ett inlägg innan sommarlovet hade börjat och jag skrev ett depp inlägg om min sommar. Det har varit i precis tvärtom, bästa sommaren!! Ohmygash va kul jag har haft, Danmark i 2 veckor träningsläger kommer vara svårt att glömma . Jag älskar alla i mitt simlag och att vara en så liten klubb och komma till Sum-sim är VÄLDIGT stort :') Nu ska jag och pappa sticka till ett par vänner sen åker jag på en fotbollscup. Från och med från idag kommer jag inte blogga tills skolan börjar! Hejdå hörni vi ses snart


Kommentarer
Postat av: Ida

:,)

2012-07-22 @ 16:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0