Onsdag!

Haft en för härlig/ för jävlig dag idag, den började med en match DM skollaget!
I värmen och blev solbränd, vi förlorade den tyvärr.
Tappade min mobil idag ju letade hela lunchrasten hemma och på en
stor äng där jag hade varit. Men jag kunde inte hitta den.
Hitta min iphone app stod att den var i Mörbyskolan..(?)
Såååå hade den glidit ner i mammas väska på morgonen
och hon hade fått med sig den till jobbet, hahaha orkaa!
Var med Ebba och Aline idag, vi hade det myzigt
och kul snackade bara först, sedan hade vi vattenkrig.
Men kläder och allt, knaaaasss!
Skulle egentligen på fotbollsträningen idag men jag känner att jag
mina knän börjar värka, så jag är hemma och tar det lungt :)
Det var min dag, guldstjärna till er som orkade läsa den♥


Kommentarer
Postat av: Irma

Du borde fortsätta med sånna här långa inlägg, för det är jätte härligt att läsa :) Ha också flera såna där bekännelser, det är jätte spännande ^^

2012-05-23 @ 20:18:36
Postat av: ida

det var onsdag idah :)

2012-05-23 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0