Tack Emma!!!! :D

Hejsan,
Mår lite bättre, känner mig mest bara hängig nu och sliten..
Min dag har iallfall bestått av att städa ut alla lådor i mitt rum/rensat rummet!
Sen har jag städat kaninburen, som var för ansträngande
i den här värmen och det gjorde att jag bara fick mer ont i huvudet :/
Men just som jag skulle gå in och lägga mig
kom världens bästa Emma förbi med EN HEL KASSE KLÄDER.
Och POOF plötsligt kändes allt mycket bättre, haha!
Men tack så jätte mycket Emma, lovee yoou ♥
Fann bland annat de här snygga shorsten som kommer
användas slitsamt i sommar

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vad kul att dem passade dig!! <3

2012-05-21 @ 08:15:41
Postat av: Aline

moothya fuuuqqa va myycket

2012-05-23 @ 21:20:22
URL: http://alineg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0