Världems sämsta långhelg.

Hej igen!
Orkar inte skrva ett långt inlägg om hela mi helg, så ni
får det kortfattat.
Den sög.
I onsdags var det mitt livs sämsta dag,
förkyldningen kom som en bomb precis
innan jag skulle gå till skolan för att ha gympa.
Stannade hemma men gick till fokusen för att göra ett prov,
svettades som en gris när jag satt där
hade hög feber och huvudvärk som in i helvete!
Har nog aldrig gått sådär dåligt för mig som det gjorde då.
Kunde inte åka med Linda upp till Dalarna :'(
Åkte upp med mamma, sov bort alla dagar
hatar att göra det.
Men är man sjuk så är man sjuk. Nu är jag hemma igen skulle egentligen simtävlat
imorgon men det blir inte av för min hals gör så fruktansvärt ont och huvudvärken
sitter kvar än.
Ska göra te nu. Hoppas er helg har varit bättre än min.
Fml.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0