Dagen innan studiedagen :)

Bloggar typ aldrig mer..aja, Irma tvingar mig att göra det så here u go Irmis.
Har skrivit klart min spanska uppsats, imorgon har vi studiedag så galet niiiccee!
Idag var jag med Irma efter skolan, vi bakade och gjorde konstiga grejs som jag inte orkar skriva haha.
Hoppade fotbollen idag pågrund av att jag känner mig så otroligt sliten efter hela helgen. Sum-sim är nog den nervöstaste tävlingen någonsin.
Planerna imorogn är iallafall är att gå på en ''morgon promenad'' med Irma, kanske åka in till Mörby C en snabbis
för att fixa en sak och plugggaaaa.
Nej nu måste jag läsa min svenska bok, see u
Ja jag vet att jag har lagt upp de här bilderna 5 miljarder gånger :))
 

Kommentarer
Postat av: irma<3

NEJ MEN DU SKULLE LÄGGA UT BILDEN PÅ DIG, ANKI OCH JAG OCH SAGA I VATTNET. pussyyyy

2012-11-12 @ 22:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0