Hejhejhej

Herrehud min statestick suger...undar varför höhö.

Förlååååååååååt igen jag har inte kunnat blogga pågrund av älskade skolan som ger oss 5 miljarder läxor.
Jag får skriva ett helt inlägg om SM senare, vilken upplevelse det var måste jag säga.
Har precis kommit hem från anisktsbehandlingen som jag gör 1 gång i månaden.
Känner mig så otroligt fräsch just nu men jag ser ut som ett lik haha nej..men min hud har blivit mycket
bättre faktiskt :)
Imorogn är det religion prov som gäller, käner mig rätt så säker. Ska förhöra mig själv på några saker och sen måste jag plugga matte! På lördag är det 1 December...i can't belive it. Jag älskar vintern och julen..typ de bästa som finns enligt mig. Dessutom ska jag till varma Las Palmas i 1 vecka med madre på jullovet,
åhh jag längtar!!!!
Hitade en gammal bild från första dagen i åttan..jesus cristus. Jag var brun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0