Depp inlägg

 Är i ett så kallad depp mode just nu. På torsdag åker min familj till Egypten i en och en halv vecka.
Jag ska stanna hemma och träna inför SM som är om några helger.
Visst är jag super glad för att få simma SM, så galet stort men ändå deppig för ni 
fattar väl varför hoppas jag. På lovet kommer jag träna två pass varje dag , ett morgon och ett
eftermiddags. 
Ja det blir väl mitt höstlov haha, längtar så galet mycket till jullovet! Det kommer bli det bästa ska bort med mamsen till Las Palmas och sen så ska jag vara i fjällen och Dalarna. 8 veckor kvar dock jajajaj taaggggaaaaaaa!
Har läst lite ur svenska boken och ska ta och packa mina grejer eftersom jag ska bo hos min farmor och farfar hela veckan. Hade so-prov idag som gick förvånatsvärt bra :)
Gammal bild på mig och Saga i våra bruna tider

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta

2012-10-23 @ 23:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0