Lång dag

Hej hörni!
Idag började min dag redan vid 05.00, åkte ner till badet för att ha morgon träning.
Och jag kan ju inte säga att det gick bra för det gör det aldrig på morgonträning (iallafall för mig).
Vi slutade 11.00 i skolan idag vilket var super najjs, åkte till min farmor och farfar för att tjäna ihop
pengar för kid 2 kid. Åhh det var så mysigt hos dem och jag hjälpte dem
med allt möjligt.
I love grandma and grandpa ♥
Var hos dem i princip hela dagen sen åkte jag till eftermiddagsträningen, onsdagar är den dagen
vi har två pass :/
Men träningen gick super bra, wehhhooo! Nu har jag pluggat till matte provet och min engelska redovisning
som är imorogn som känns rät så bra.
Nu ska jag gå upp och göra te, det förtjänar jag efter en kväll med bara plugg :)
Två bilder på mig och min bästa vän Linda, haha så otroligt otaggade tjejer på sista bilden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0