Klassresa del 1

Kom hem från klassresan går. Var/är helt död eftersom vi gick och la oss mellan 3-4 varje kväll.
Så idag är jag hemma från skolan med feber, huvudvärk och halsont.
Får verkligen hoppas på att de går över, jag ska ju till Åland i helgen!
Men jag och min klass hade så himlans kul och det var super mysigt i Vildmarken i 
Hälsingland. Man har lärt känna *mer* fler personer och kommit närmare varandra :)
Här kommer lite bilder som jag och Ida har tagit under helgen

Birthday gurl over here ↑♥

Vi åt blåbär det är därför våra munnar er helt skdfwufrb
Vi 
Ahahha asså Ida, det kommer troligen upp fler bilder!

Kommentarer
Postat av: Irma

Lägg upp en bild bomb! <3

2012-09-03 @ 17:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0